Μια δύσκολη περίπτωση για την επαναλειτουργία του εγκαταλειμμένου στρατιωτικού αεροδρομίου αλλά έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια σε συνεννόηση με την στρατιωτική διοίκηση να ιδιωτικοποιηθεί ο χώρος περνώντας στον δήμο και από εκεί και μετά η αναβάθμιση του αεροδρομίου .Απώτερος σκοπός η ανάπλαση όλης της περιοχής του νοτίου τμήματος στην περιοχή του Φλαμουλίου ακόμη και ο αεροδιάδρομος για να φιλοξενήσει μικρά αεροπλάνα λέσχης η αεροταξί …..
Για την ιστορία να αναφέρω
Συντεταγμένες: 39° 31.23′ N 021° 45.49′ Ε (κατ’ εκτίμηση από τους χάρτες της Google).
Κωδικός ICAO: Δεν είχε εκχωρηθεί.
Έτος ίδρυσης: Δεν είναι γνωστό πότε για πρώτη φορά οργανώθηκε ο πρόχειρός διάδρομος Φλαμουλίου. Ως ποιο πιθανή ημερομηνία πρέπει να πάρουμε το έτος 1956, έτος που στις αρχές του, τον Φεβρουάριο, συγκροτήθηκε εκεί η 197 Μ.ΕΠΑΡ
Διάδρομος Προσγειώσεων: 045-225 (κατ’ εκτίμηση από τους χάρτες της Google).
Διαστάσεις: 200 x 20 m (κατ’ εκτίμηση από τους χάρτες της Google).
Επικάλυψη: χωμάτινος.
Εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο. Δεν υφίσταται σήμερα. Τα στοιχεία μήκους διάδρομου αφορούν την περίοδο λειτουργίας του.
Field elevation: Άγνωστο.
Πολιτική Χρήση
Δεν υπήρξε
Στρατιωτική χρήση
Ιστορία
1956-1960: Το αεροδρόμιο υπό την δικαιοδοσία του ΓΕΣ. Εδρεύει εκεί η 197 Μ.ΕΠΑΡ.
1960: Με την διάλυση της 197 Μ.ΕΠΑΡ, το αεροδρόμιο παύει να λειτουργεί χρησιμοποιούμενο ως πρόχειρος διάδρομος, από άλλες Μ.ΕΠΑΡ, κυρίως την 190 200 του Βόλου.
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ: To αεροδρόμιο μετατράπηκε σε Στρατόπεδο, (Στρατόπεδο Αντισυνταγματάρχη ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΙΣΚΟΥ), τουλάχιστον μέχρι το 1990, έδρα κάποιας Μονάδας Εφοδιασμού-Μεταφορών και αργότερα εγκαταλείφθηκε.